Home Compleet overzicht Veelgestelde vragen Blogs & Tips Contact
Zo werkt het

Zo werkt het op CoverbandBoeken.nl

Op CoverbandBoeken.nl kun je heel eenvoudig in drie stappen voor elk feest de juiste band boeken. De allerbeste bands hebben wij geselecteerd en staan met een uitgebreidt profiel op onze website. Hieronder leggen wij in een aantal simpele stappen uit hoe je eenvoudig kunt boeken. Uiteraard staan wij 24/7 klaar om je te helpen om de juiste keuze te maken.

STAP 1

Maak een keuze in de zoekfilers op de homepage. Om je zo snel mogelijk naar de juiste bands te verwijzen kun je hier heel simpel drie zoekfilters selecteren. De eerste is "wat voor band zoek je", de tweede "in welke prijscategorie" zoek je aan band en als laatste "in welke provincie" wil je een band zoeken. Druk daarna op de blauwe zoekbutton.

STAP 2

Na het drukken op de zoekbutton kom je op de volgende pagina terecht. Je kunt hier je zoekopdracht nogmaals verfijnen als je dit wilt. Zo kun je bijvoorbeeld nog filteren op  "gelegenheid" en "speeltijden". Op deze pagina vind je ook nog heel veel andere handige informatie. Klik bijvoorbeeld eens op "meer prijsinfo" of de "info" icons. De juiste band gevonden? Klik dan op "meer informatie".

STAP 3

Na het klikken op "meer informatie" kom je op de daadwerkelijk pagina van de coverband terecht. Hier staat nog meer informatie over de band die jouw feest tot een waar succes gaat maken. Ben je helemaal zeker van je zaak? Vul dan aan de linkerkant het aanvraagformulier in. Vul dit formulier zo compleet en correct mogelijk in. Na het verzenden van het formulier nemen wij spoedig contact met je op. Als alles doorgesproken en duidelijk op papier staat krijg je van ons een contract via de mail. Dit contract dien je te ondertekeken en aan ons te retourneren. Alles is nu geregeld en de voorbereidingen op het feest kunnen beginnen!

Voor vragen kun je altijd onze support mailen. Je kunt uiteraard ook gebruik maken van onze whatsapp, chat en natuurlijk gewoon de telefoon pakken en bellen.